luni, 16 ianuarie 2012

moon manicure

                Unul din trendurile anului 2012 in ceea ce priveste unghiile, este moon manicure dupa cum spune si COCO.  Mi-a placut mult ce am vazut pe-acolo, si am zis sa  incerc si eu. Zis si facut, numai ca eu nu ma descurc de nici un fel cu benzile speciale de french. Pentru french, eu folosesc scotch (sau scoci....ala de lipit). Dar pentru moon nu prea mergea nici scociul. Asa ca am ramas la benzile de french.
                Si a iesit ce se vede mai jos. Culorile le-am ales pentru ca nu le folosisem niciodata, verde de la trendy si galben de la h&m. Pentru prima incercare eu zic ca merge.....chiar daca e cam mare si cam asimetrica portiunea "moon" dar practice.... practice makes better.
                Cu siguranta voi mai incerca si cu alte combinatii de culori si texturi, si ma gandesc poate reusesc si free hand, sa nu ma mai chinui cu benzi.




4 comentarii:

  1. Multumesc pentru mentionare :D
    Trebuie sa'ti spun ca unghiile tale sunt superbe :D
    Mie nu mi se par asimetrice..pentru prima oara au iesit foarte bine.si culorile se potrivesc :)
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. E interesant si frumos in caelasi timp :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Super :X Imi place si combinatia de culori :D

    RăspundețiȘtergere