vineri, 17 februarie 2012

manichiura cu paiete

                    Abia dupa ce am cumparat paietele acestea m-am gandit ca sunt prea transparente si nu se vor vedea pe unghii, dar au reflexe multicolore si rezultatul e foarte placut vederii. Sunt curioasa sa le incerc pe o oja inchisa. Oja Trendy, a 2a achizitionata, mi-a lasat o parere foarte buna: pret 5 lei, culoare care acopera dintr-un singur strat, luciu frumos...si are bilute in ea :D se aud cand o amesteci. Nu am vazut bilute la ojele ieftinache.




 

12 comentarii:

  1. Ce frumos e modelul :X
    Si oja arata tare bine, eu n-am vazut pe aici :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Un roz superb :X Sunt atat de frumoase paiatele :D Imi place!
    Este o manichiura simpla si foarte draguta :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,
    Te urmaresc de curand, esti in lista mea si as aprecia daca m-ai adauga si tu:
    http://oanatelehoi.blogspot.com/

    Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce finut e modelul. rozul e foarte fain!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte buna ideea. Iar efectul este super. Si cred ca daca oja ar fi mata s-ar vedea mai bine paietele. Frumos.

    RăspundețiȘtergere