vineri, 6 aprilie 2012

Essence Colour&Go - no. 43 Where is the party

                Prima oja din cele primite care mi-a atras curiozitatea si atentia, dupa ce le-am "analizat" pe toate, a fost nr. 43 Where is the party? din gama colour & go. Din sticluta se vedea ca e o oja mai deosebita, abia asteptam sa o vad pe unghii.
               Culoarea alterneaza in tonuri de verde, kaki, pana la nuante de mov, in functie de cum bate lumina.
               Chiar daca iubesc ojele mate, aceasta - sidefata fiind - a primit un loc binemeritat printre preferatele all-time, datorita jocului de culori.


           Am aplicat primul strat peste base coat, si s-a uscat foarte repede, a acoperit destul de bine,dar am aplicat si al doilea, care s-a uscat mai greu...in vreo 2 ore.





2 comentarii:

  1. Deci e cea mai tare culoare pe care am vazut-o :X love love love it :X

    RăspundețiȘtergere
  2. O am si eu, e foarte rezistenta pe unghiile mele exfoliate si toata lumea se uita fascinata la nuanta

    RăspundețiȘtergere