miercuri, 23 mai 2012

Mov cu sclipici

          Din lipsa de timp nu prea am mai apucat sa postez, dar unghiile tot mi le-am facut. Modelele raman pentru zilele urmatoare, recuperez eu din timp.
          Oja aceasta mi-a placut foarte mult in sticluta, golden rose paris nr. 108, un mov frumos, il cautam de mai multa vreme. Dar pe unghii - dezamagire. Culoare semitransparenta, foarte lichida, se usuca greu si cu urme. Pluuus, ca nu are luciu deloc. Din cate am mai vazut pe net tot asa urat se aplica.
Pentru "revergorare" si sa ii ascund defectele, am aplicat un strat de lac cu sclipici, CR cu particule aurii, argintii si turcoaz . Acum arata parca mai ok...





2 comentarii:

  1. Cunosc situatia cand iti place o culoare in sticluta si este de fapt o dezamagire totala pe unghii :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie asa mi se intampla mereu cand imi place ceva, si am asteptari mari...i iau in freza :))

      Ștergere