joi, 26 iulie 2012

Surpriza placuta Avon

            M-am incumetat sa comand o oja de la Avon, dupa ce am avut cateva deceptii. Dar asta arata prea bine in pozele de pe bloguri. E vorba despre nuanta Lemon Sugar.
           Am comandat-o fara prea mari sperante, dar cand am vazut-o "live" mi-a placut maxim. Este o nuanta de galben deschis, nu strident, ci finuta si eleganta. Sunt necesare 2 straturi pentru acoperire, dar rezultatul e pe masura. Si inca ceva, arata nemaipomenit pe o piele bronzata.
          Cred ca ma voi mai comanda 2-3 nuante pe care am pus ochii, tot din ce am vazut pe net, ca Avon-ul si-a spalat pacatele cu aceasta oja. E una din preferatele mele pentru aceasta vara, si ii prevad un viitor scurt, ca deja incepe sa se duca din ea, am folosit-o deja de 3-4 ori.






7 comentarii:

  1. E preferata mea din toata colectia!:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar arata bine pe unghii si acopera frumos unghia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,

    Te astept sa te inscrii la primul giveaway de pe blogul meu. Sunt trei premii puse in joc!

    Pentru mai multe informatii viziteaza:
    http://clothesabcs.blogspot.ro/2012/09/primul-giveaway-fashionshoppinggossip.html

    Succes!

    RăspundețiȘtergere