joi, 26 iulie 2012

Surpriza placuta Avon

            M-am incumetat sa comand o oja de la Avon, dupa ce am avut cateva deceptii. Dar asta arata prea bine in pozele de pe bloguri. E vorba despre nuanta Lemon Sugar.
           Am comandat-o fara prea mari sperante, dar cand am vazut-o "live" mi-a placut maxim. Este o nuanta de galben deschis, nu strident, ci finuta si eleganta. Sunt necesare 2 straturi pentru acoperire, dar rezultatul e pe masura. Si inca ceva, arata nemaipomenit pe o piele bronzata.
          Cred ca ma voi mai comanda 2-3 nuante pe care am pus ochii, tot din ce am vazut pe net, ca Avon-ul si-a spalat pacatele cu aceasta oja. E una din preferatele mele pentru aceasta vara, si ii prevad un viitor scurt, ca deja incepe sa se duca din ea, am folosit-o deja de 3-4 ori.






6 comentarii: