vineri, 23 decembrie 2011

Am castigaaat

                      Am participat la giveawayul organizat de Cri & G Joyeria fara ganduri de castig...m-au incantat premiile si faptul ca mi-am mai cumparat de pe blog in trecut 2 perechi de cerecei de fimo pe care mi-i admira toata lumea, si care sunt ataaat de frumosi.
                     Premiile au constat in 2 inele din fimo foarte frumoase:


                      Chiar a fost surpriza ca am castigat....primul premiu la un giveaway la care am participat. Mi-am ales ca premiu inelul verde, una din culorile mele favorite.
                      Inelul e superb si in poza, dar realitatea mi-a intrecut asteptarile.


                      Cand am vb de trimiterea inelului mi-am mai comandat si 3 perechi de cercelusi si am primit cadou o bratarica albastra foarte draguta. Mercic Cris . Pup u



                      Asta e ce am eu pana acum de la Cri & G Joyeria  dar cu siguranta voi mai lua si aletele pt ca sunt foarte multumita de tot, imi plac foarte mult.

4 comentarii: