duminică, 11 decembrie 2011

floricele albe

                  Aceasta manichiura extrem de simpla am realizat-o cu stickere (abtipilduri) pentru unghi, o varianta foarte usoara si la indemana pentru a avea unghiile frumoase si "decorate" intr-un timp foarte scurt.
                  Ca baza am folosit o oja golden rose nr.195, iar floricelele le-am dezlipit de pe folie cu o penseta subtire. Am sigilat cu un strat incolor de lac si gata!
                  Au rezistat cu brio 6 zile, chiar m-am mirat ca au aderat asa de bine la unghie si s-au lipit perfect. Alte dati am mai patit ca dupa 1 zi-2 sa se dezlipeasca varfurile si sa se agate...mai ales cand dadeam cu mana prin par....era deranjant si sfarseam prin a le desprinde de tot; dar acum a fost ok, probabil depinde si de tipul stickerelor folosite. De pe folia aceasta mi-au mai ramas destue floricele pentru 2-3 manichiuri. :D



2 comentarii: