sâmbătă, 3 decembrie 2011

blue days

                       De ceva vreme mi s-a pus pata pe albastru. Am inceput cu sclipiciul albastru, am ramas incantata de oja flormar albastra de la tricolor, si azi am continuat cu 2 nuante de albastru: una deschisa, pe care am mai folosit-o doar pt un french colorat si un albastru mai inchis, metalic...un fel de electric blue.
                      Am pus "in scena" si cateva paiete si niste stelute de fimo, care se potrveau la culoare... fiind albe cu albastru, desigur :)) .
                     Acum sunt incantata la maxim ca am descoperit un albastru inchis mat, cate imi place foarte mult....si rasfoind bloguri am ramas cu gandul la un water marble S-U-P-E-R-B cu nuante de albastru facut de Tartofraises....visez in continuare.....





5 comentarii: